THIS-IS-WHO-I-AM

Namn: Petra Evylyne Cecilia Backlund
Ålder: 21
Ursprung: Sweeeden. Fast är ju halvfinne
Nämn något som gjorde dig glad igår: Fina vänners sällskap
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt sourcream & onion-stjärnor
Det sista du sa högt: Pleeeeeeeaseee, don't walk awaaaaaaay...
Det senaste någon sa till dig: Varsågod
Vad har du druckit idag: Vatten, pärondryck och Pepsi
Vad var det senaste du köpte: Stjärnorna
Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, mörkt
Godaste glassmaken: Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vore inte jag om jag sa nej, så jag antar att jag gör det...
Sover du tungt: Oftast
Drömmer du mardrömmar: Yes, med jämna mellanrum
Trivs du med ditt jobb:
Har inget, men trivs som fan med min utbildning!
Favoritklädsel: Tights och skjorta
Vad ser du om du tittar till höger: Min älskade Frank som sover på fårskinnsmattan ♥
Vad gör dig glad just nu: Exakt den synen
Vad ska du göra härnäst: Titta på Prinsessa, blev aldrig av häromdan
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Stabilt.
Hur många kuddar sover du med: Troi!
Morgon eller nattmänniska: Dag.
Vad är viktigast för dig: Kärlek i all form. Man måste älska och bli älskad för att må bra.
Är du kittlig: Får panik
Snarkar du: Nix
Stjärntecken: Tvilling
Stökigt eller välstädat: Älskar nystädat men det blir fort stökigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0