I-THINK-I-SHOULD-KNOW

Sitter på min subwoofer och lyssnar jättehögt på We are the people med Empire of the sun. Det vibrerar i rumpan och högerörat börjar göra lite ont, för högtalaren är just där. Vid örat. Det är fint, men högt. Borde kanske sänka, eller flytta mig, men här är skönt. Solen lyser in på skärmen oxå och det känns härligt.

Har redan danskläder på mig för ikväll är det dans. Innan dess ska jag nog hinna klippa mamma, om jag orkar. Egentligen gör jag inte det men vad gör man inte för sin kära mor.

Nu är det bestämt. Jag gillar inte mig själv som jag varit på sistone så jag ska lägga av. Har raderat två nummer från telefonen och det känns bra. Orkar inte se mig själv så patetisk.

Nu blir det Starstrukk med 3OH!3 feat. Katy Perry. Tack Spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0