VISSTE-NI

att jag vill - dansa på borden ikväll
att jag har - döpt mina djur efter valutor
att min senaste kyss - var för en vecka sen
att jag lyssnar mycket på - vad mina kompisar säger
att jag funderar på - framtiden
att jag pratar – mycket, högt och gnälligt
att jag inte gillar – senap
att min första riktiga kyss – var fumlig
att jag avskyr när folk snackar - skit om folk jag gillar
att kärlek är – fantastiskt
att jag gillar – att rensa öronen med tops
att jag alltid kommer att – gå min egen väg
att jag är förälskad i – nya människor varje vecka
att sist jag grät var – till so you think you can dance
att min mobiltelefon är – gammal som gatan men underbar
att när jag vaknar på morgonen – har jag en katt som spinner bredvid mig
att innan jag går och lägger mig – tömmer jag kattlådan, haha!
att idag har jag – jobbat
att jag just nu tänker på - vad kvällen har att bjuda på
att i kväll ska jag – dra till Helsingborg
att i morgon kommer jag – vara seg och tvungen att dansa
att jag hoppas – löjligt mycket
att jag verkligen vill - slå mig till ro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0