UPDATE-OM-MITT-LIV

Nu för tiden vaknar jag, åker till skolan, sliter som ett djur, kommer hem och deckar. Det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Jag är alldeles orkeslös och ska faktiskt ta och hoppa i säng nu. Eller krypa, snarare.

Vi har varit ute i skolsalongen en vecka nu men känns som en månad, för det händer en jäkla massa hela tiden! Idag har jag gjort folieslingor på en tjej, klippt en kvinna och klippt ett barn. I morgon kommer Emelie och ska klippa och färga :) ska bli roligt, fast egentligen är vi lediga på förmiddagen men jag ska dit ändå.

I övrigt har jag haft en förjävlig vecka, mått piss, varit på pissigt humör, bara velat dö. Så det va det. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Twinnie

Jag tycker inte du ska dö.. Bara så du vet. Här får en tankepuss!

2010-02-11 @ 23:15:17
Postat av: Maja

inte jag heller

2010-02-12 @ 02:11:45
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0