MY-LIFE-SUCKS

Killar är skit, speciellt killar från Helsingborg. Ska aldrig mer sätta min fot där, förutom möjligtvis hos Alev eller Plän. Min telefon är världens sämsta pryl för den är alldeles för tyst och har inget alkolås. Jag har varit bakfull hela dagen för vi svinade som fan i lördags. Jag har skämt ut mig för resten av året och helst önskar jag att jag var tankeläsare, eventuellt hjärtlös. Allt hade varit så mycket enklare! Jag har dansat sönder mina trampdynor men i jävligt snygga skor (så värt det). Euro har smakat på Frank, och i morgon väntar ännu mer snökaos. Sover ev. i Malmö. Det är väl vad som har hänt på sistone.


Kommentarer
Postat av: Malin

Everything will be alright <3

2010-02-02 @ 14:38:00
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: aleffffff

haha ELSKAR DAJ!

2010-02-02 @ 15:52:43
Postat av: Becks

Frisör-Alev är ju het!

2010-02-07 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0