FINNER-INTE-ORD

Vet inte om jag ska bli förvånad eller inte, antagligen det sistnämnda. Men ändå, att folk beter sig så gör att jag mår illa. Jag kan inte förstå det. Visst att jag inte alltid agerar som den 22-åring jag (snart) är, men det där är ju löjligt. Kvällen var under all kritik och därför tog jag taxi hem halv ett. Skulle stannat hemma från början :S

Ett + är ju inga pinsamma sms. Win!

Hade velat vara i Hbg. Skrev ett hatinlägg för ett tag sen om stället men jag älskar Helsingborg, innerst inne. Mina bästa är där. <3

Kommentarer
Postat av: Plän

naw! hbg är fint egentligen :D saknardig här! :(

2010-02-13 @ 19:34:32
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0