nämen SORRY då.

Borde egentligen ha stryk så dålig uppdateringen varit på sistone. Har helt enkelt haft för mycket att tänka på, mest saker som gjort att jag "gått ner mig" lite. Varit rätt deppig. Men det verkar lösa sig så, håll era tummar.

Igår träffade jag Emilie för en heldag! Började med lunch på Chicco och avslutade med Inglorious Basterds. (Ja, igen.) Tycker Eli Roth är lite oslagbar.


Roth och Pitt.

Eftersom det är Idolpremiär ikväll borde det firas med en påse Hemmakvällsgodis men av olika anledningar väljer jag bort det. Haha. Vad roligt egentligen. Att det ska bli så. Men men. Och i morgon ska jag äntligen få jobba lite! Och på torsdag med. TACK.

På fredag däremot bär det av till Malmö för en, hoppas jag, sinnessjuk kväll med Emilie, Emelina och Nea.

See you when I see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0