I morgon får ni tårta, alla mina 17 gäster! Tyvärr får ni bara 2,7 kvadratmeter var att röra i er på oxå.

Aaaahhhh, nu har jag diskat i en timme och bakat i två, alltså har jag minst en timme till disk att ta hand om nu :P jag är verkligen SÄMST på att baka! Men vi får be till Gud att mina tårtor blir goda så kattfesten inte blir helt kaputt i morgon. Bäst att köpa på sig lite chirre och dirre utifall att, eller?

Jag har ätit "smet" nu, bestående av ägg, socker, grädde, hallon, jordgubbar och gelatinblad. Fy fan, jag kräks snart. Dessutom marängbotten på det (eftersom en var sönder). Undrar om jag ens kommer vilja ha någon tårta i morgon? Och om ni undrar varför jag gjort tårtan redan idag så är det för att den ska stå minst 6 timmar för att "stelna". Jada jada jada.

Allt detta söta har gjort mig sugen på pizza istället. Haha! Det är väl typiskt.

Idag har Frank haft sönder två cd-omslag. Tingsek och Pengabrorsan. Skulle kunna döda den katten ibland alltså.

Nej nu ska jag ta ett ryck så jag kan komma i säng senast 19:00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0