Hej hej från Floragatan.

YES! JON OCH CALLE VIDARE!! TJOHOOO!!!

Ibland är det dom små sakerna som räknas. Visserligen är det nog gigantiskt för dom, men litet för mig. Kan inte riktigt fatta att det är Calle som är där i rutan. C4-Calle. Men det är det. Och jag är jävligt glad för hans skull!

Men hur var nu "resultatshowen"? Jag stod i duschen. Var det samma visa som vanligt? Vilka gick vidare till "andra chansen" eller vad det heter? Finns det ens längre?

Nu blir det bädden för mig och mitt djur.

Förresten. Bor numera på Floragatan. Ska upp och sova på loftet för första gången i mitt liv. Tredje natten här, men har legat på golvet innan. Börjar komma i ordning nu, mest klädlådor som ska packas upp. Känns helt OK, men även lite förjävligt. Ska bli sorgligt att lämna nycklarna till lägenheten.

Mamma och jag har slitit som djur i helgen. Flyttade allt i lördags, lite hit och lite till förrådet. Städade hela lägenheten igår, från halv elva till halv sju, med ca en timmes matpaus. Sedan dansade jag även i tre timmar. Helt sick, men man håller tempot uppe iallafall.

Idag har jag jobbat till sju och sen har jag hållt på sen dess.

Men nä, nu fick ni er uppdatering, nu ska jag slockna. CIAO!

Kommentarer
Postat av: angelina

jag dör ju, skriker, skrattar, gråter och ryser varje gång jag ser honom på tv så jag vet inte om jag pallar trycker i höst men gud vad glad man är för hans skull. hehe. jag tittade på hela programmet men var i extas efter de hade sagt att calle gick vidare så jag hängde inte riktigt med, men, jag antar att alla som inte gick vidare helt kommer tävla mot varandra någon annan kväll. vad jag förstod det som så var det ingen som åkte ut? jag vet inte.

2009-09-29 @ 08:51:26
Postat av: Anonym

du kan se de senaste avsnitten på tv4s hemsida.

2009-09-29 @ 13:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0