HÄR KOMMER ALLA BILDERNA PÅ EN OCH SAMMA GÅNG

Nu ligger alla bilder från postfesten på Facebook. Okej, några har jag censurerat bort, men annars finns dom där, allihopa! Och det var verkligen ALL IN. Här får ni ett litet smakprov:




Henrik gillade inte flädershotsen...

...men en stund senare såg det ut såhär:










För att informera: nu har jag samlat alla shotbilder här, men det utspelar sig under hela kvällen.















FYI: Här är klockan 23:04 (om klockan på min kamera går rätt, men det utgår vi från) och vi började vid halvåtta-tiden. Att Micke och jag höll igång till 3 är ett mysterium. Men kul hade vi!


Kommentarer
Postat av: Pearl

Micke är bra på att hålla låda. Fyllehund :P

2009-09-23 @ 23:15:49
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0