clean clean clean

En busig Frank och en spännande bok (Människohamn av John Ajvide Lindqvist) resulterade i att jag inte somnade förrän runt halvfyra snåret i morse. Låg därför och drog mig till halv elva men nu är det full rulle här!

Eftersom det kommer en massa främmande människor hit och glor på min lägenhet i helgen måste här vara tipp topp så jag jobbar på det :P så får vi hoppas någon kommer gilla den :)

Om så är fallet flyttar jag hem redan i slutet av september. Shit vad det känns tungt! Men det känns ändå som ett bra beslut eftersom jag kommer ha noll inkomst under de 39 veckor utbildningen pågår. Vi får hoppas det är värt det! :P

Nej, back to work miss Backlund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0