TILL PARIS TILL PARIS SKA VI RIDA PÅ EN GRIS

Nu har jag packat 8.6 kilo och nästan bara svarta saker. Fun! Tar bussen till stationen 08:12 i morgon, sedan tåget till Kastrup och 13:10 flyger jag till la belle France och min belle vän Emilie! Observera att det blir min första flygtur någonsin och jag ska klara den alldeles själv... behöver jag säga att jag är nervös? Men kul ska det bli! Det läskigaste av allt kommer vara att ta sig in till själva Paris när jag väl kommit fram. Men det går nog bra det med, det löser sig alltid på ett eller annat sätt.

Nu ska jag fortsätta dona med allt möjligt här hemma, tror jag skippar dansen ikväll, blir för stressigt. Men får se, har inte bestämt mig än.

Ha la vista gnagare! Ses på torsdag kväll (cirkus 17 är jag hemma) med pics and fun! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0