Opp o hoppa!

Hela organisationen på jobbet är omgjord så när jag nu har blivit inringd vet jag knappt vad som väntar mig. Elva till nitton jobbar jag idag iallafall och även om jag är sjukt trött känns det bra att få in pengar. Det kommer behövas i höst! Får se om det blir jobb onsdag och torsdag med (fredag är redan bestämt) annars ska jag nog pallra mig till Resia och boka den där Parisresan!

Tiden börjar fan rinna iväg alltså. All min inkomst kommer ta slut hux flux och jag kommer stå där utan ett ruttet öre över varje månad. Kommer suga, men kommer vara värt det. HOPPAS JAG.

Nej nu ska jag fixa håret och packa min väska. See you when I see you.


Tänkte hinna med frisören oxå i veckan.
Good luck.


Kommentarer
Postat av: caroline - blivande au pair

klart det kommer vara värt det!

2009-10-06 @ 11:06:50
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0