död dödare dödast

KAN MAN VARA MER DÖD?

Idag agerade jag filmare och fotograf på Livs dop som var så fint! En fördjävla fin unge är vad hon är! Och när föräldrarna, min älskade vän Izza och hennes Roy avslöjade att dom ska gifta sig i Frankrike i sommar höll jag på att börja storböla! Fantastiskt vad vackert! All lycka åt er <3

Efter dopet stack jag hem och sov, sen var det dags för dans. Idag gjorde jag hjulningsgrejen med Emelie (med dom många efternamnen) och det gick jättebra! Tills jag sträckte mig i benet på slutet av lektionen :P men känns så braaaa att ha klarat det på riktigt nu!

Har absolut ingen aning om vad veckan bjuder på så kom gärna med förslag! Vet bara att jag ÄNTLIGEN ska till frisören på tisdag och bli snygg igen. Men, vad ska jag göra? Kommer bli både klipp och färg. Förslag?

Nä, nu blir det bädden igen. PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0