DAG-4

ÄNTLIGEN FREDAG! SOM man brukar säga. Idag hade vi lyxdag och slutade redan klockan ett. Innan dess hann vi lära känna varandra och prata om frisöryrket och dess pengar. Är man jävligt bra (vilket jag ska bli) kan man tjäna feta pengar. Kajsa, vår lärarinna, sa att om hon skulle börja klippa igen skulle hon ta 800 för en klippning. En bekant till henne som jobbar i Köpenhamn och ville bli av med lite kunder (för hon ville arbeta mindre) tar 2000. Men har ändå en kundkrets kvar. Det gäller att vara bäst, så är det bara. Det tänkte jag oxå bli, som sagt.

Hälsade på mina gamla kollegor innan jag gick hem och la mig. Har sovit till för en stund sen och nu kurrar magen eftersom jag glömt äta mat idag, har bara fikat. No good. Mamma ska laga snart så får hålla mig en stund till. Sen har jag chirre till fredagsmys ikväll! Rätt ska va rätt!

Slänger in en dagens ikväll och visar bilder på mina verktyg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0