DAG-3

NU MINA VÄNNER har jag äntligen en riktig sax i min ägo, och inte nog med att jag har en sax, jag har en ROSA sax! Fantastiskt fin, ska ta med den hem och fota i morgon. Nu är det bara våra plattänger vi väntar på. (Ja, vi ska få en egen plattång! Perfekt eftersom min har sjungit på sista versen ett bra tag nu.)

Idag har vi lärt oss hur man klipper helform (det ska vi göra på måndag) och så har vi haft maaaassa teori. Man blir lite lätt knäpp i huvudet men på eftermiddan fick vi göra uppsättningar på våra dockor så då piggnar man till.

Försöker, som ni märker, få till en dagens nu för tiden. Det är ju lite roligare när man inte längre behöver ha postkläder på sig. Tröjan ovan och även den från igår är inhandlade på Weekday. Lajki very mucho. Älskar även mina boots som är från Vagabond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0