Biosugen.

Blondinbella är blondin igen och världen är precis som den ska. Eller va?

Om några minuter ska jag klättra upp på mitt loft och inta fosterställning med en bok och min katt. Sitter nämligen väldigt obekvämt här i min fåtölj eftersom Frank ska ligga under en filt precis vid ryggstödet, alltså kan jag inte luta mig bakåt. Schysst. Fast han spinner när jag petar på honom så då blir jag glad.

Fantastiskt vad intressant det är va?

Den 13 november måste jag se Paranormal Activity. Vem hänger med?


Kommentarer
Postat av: caroline

JAG KAN HÄNGA MEEED!!

2009-10-27 @ 20:03:42
URL: http://hellobaby.blogg.se/
Postat av: Patsy Stone

Det naturliga vore ju att gå med mig.

Sam berättade om den, sa att erfarna skräckfilmstittare och horrorfantaster varit tvugna att lämna salongen. Den är ju helt klart ett film som man måste premiärse i en biograf. Längtar så jag håller på att gå i kras. Kan inte påstå att trailern är effektiv men huruvida filmen får mig att gråta av rädsla eller ej återstår att se. Längtar.

2009-10-28 @ 01:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0