STAY-IN-SCHOOL

HÄR ÄR FRISYREN jag satte upp i tisdags. Har inte använt några produkter i håret, därför spretar det lite. Men vad tycker ni annars?



Och så har vi klassrumsöverblick. Såhär ser det ut när vi workar.

Gjorde en riktig miss när jag för en stund sen var duktig och plockade in massa disk i diskmaskinen och startade den precis innan jag skulle bre en macka. Plockar fram smör och ost och ska ta en osthyvel. Tror ni det finns någon? Nänä, alla sjuttioelva stycken vi har är i diskmaskinen som jag PRECIS har startat. Så jävla typico. Nu är jag hungrig som en varg men är även sjukt sugen på den där ostmackan så jag ska hålla mig tills den är klar. Yada yada yada.

Idag har vi klippt igen och på eftermiddan hade vi kundservice.


MAN BLIR JU HELT JÄVLA SJUK I HUVUDET PÅ BLOGG.SE:s BLOGGVERKTYG, NU ORKAR JAG INTE BRY MIG MER.


Kommentarer
Postat av: caroline

cooooool :)

2009-11-05 @ 19:06:04
URL: http://hellobaby.blogg.se/
Postat av: Malin

OJ, VAD SNYGGT! MMM!

2009-11-07 @ 14:23:39
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0