LITTLE-BIT-DEPRESSED

ALLTSÅ DEN HÄR helgen blir ju inte alls som jag hade planerat. Planen var ju personalfest + Helsingborg i morgon men nu är Hbg inställt så det blir bara personalfest. Och eftersom jag tänkt ta det lugnt ska jag istället supa skallen av mig, för att kompensera lixom.

Är lite down för att jag inte får som jag vill. Egentligen hade jag velat se Salem Al Fakir i Lund ikväll oxå men ingen ville hänga med, och så fick jag reda på att Jon (från Idol) spelar på en klubb i Kristianstad ikväll och att jag inte åker dit gör mig ännu mer deprimerad, HAN ÄR JU MIN MAN, men så blir det...

Nu ska jag skruva upp volymen här och bara softa istället. Har lyssnat på Mando Diao hela veckan på tåget och fan vad jag älskar dom. Var ett tag sen jag var inne i Mandofasen men nu är det dags igen. Har ändå varit ett troget fan sen 2003 så :)

Haha, nu lyssnar pappa oxå på musik. Vi får konkurera här!

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0