I'M-ON-MY-OWN

Gossip Girl x2 ikväll. Härlig trekant där i avsnitt nio, haha!

Nu blir det banne mig sängen, håller på att stupa. Det är sjukt vad trött man blir av att göra uppsättningar, föna, platta och locka hår, som är det enda jag gjort idag, från 10 till 17.30.

Pratade med Emelie (min frissa) som varit på visning i Sthlm i helgen. "Jag såg en skit cool frisyr, både Jonna och jag sa att sån ska vi klippa på Petra" så det blir kanske i morgon eller så. Låter lite farligt men nu ska det hända grejor! Haha.

Ska packa ner vaccinationsskit i väskan så jag inte glömmer det, SKA BLI KVITT SVINIS I MORGON. Kommer bergis bli assjuk av sprutan men så länge jag inte börjar gå baklänges är jag glad. HÅLL TUMMARNA.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0