(500)-DAYS-OF-SUMMER

JAG KAN INTE riktigt acceptera det fast än berättarrösten gör det klart för mig från första början. Detta är ingen kärlekshistoria. Punkt slut, ungefär. Och det är det inte, men jag vill att det ska vara det. Därför tycker jag första halvan av filmen är helt fantastisk. Det pirrar i min mage som om det vore jag som stod där och blev kysst, som om det var jag som var på IKEA med någon jag älskade, som om det var mig allt hände. Det är så typiskt en romantisk komedi det bara kan bli, med undantaget att det här inte är någon romantisk komedi.

Jag är jäkligt kluven men jag tror att när jag fått smälta den lite till kommer det vara en av mina absoluta favoritfilmer. Ja, den berörde mig så pass. Den var jävligt fin. Den ÄR fin. Och visst påminner Joseph Gordon-Levitt om Heath Ledger? (Ironiskt med tanke på att dom spelade mot varandra i 10 orsaker att hata dig.)

Slutsatsen är: Se den.

 


Kommentarer
Postat av: plän

Såg oxå den filmen igåt! Redigt bra var den! Och ang heath Ledger! Jag sa precis samma sak, att Joseph Gordon liknade honom men skugg o maze bara "Näää, gör han ju inte, det är bara för dem spelade tillsamans du tycker det"! Och nej, tänkte ints på att dem gjorde det när jag sa det. tyckte oxå dne var fin ialf :D

2009-11-09 @ 09:18:24
URL: http://theligeofelin.blogg.se/
Postat av: Angelica P

Har också alltid tyckt att han påminner om honom! :o Vill jätte gärna se denna filmen, vart hamnar den på en skala från 1-10?

2009-11-26 @ 19:22:25
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0