Trippelsked efter GRAND.

Jag dör lite. Mitt huvud är proppfullt av gårdagens händelser och jag blir inte klok på någonting! Jag vet att jag kommer krossa mitt eget hjärta om jag kastar mig in i något. Men är det inte värt det?

Gårdagen var helt sjuk iallafall. Började med att jobba nio timmar, lagom jobbigt efter sjukledigheten. Sedan var det raka vägen hem (okej, stannade hos m&p och åt, körde till Kvantum och Systemet först) för att städa, diska och duscha innan Emilie klev in i hallen klockan 19. FIIIIIIIINT!! Min pärla is back!

Vi korkade upp vin och skumpa och spelade Brittan och Put your sexy hands back for Detroit (+ pour le fille!) hela kvällen och det var så fint! Emma och Stina joinade oss vid halv elva och strax efter tolv drog vi in till Kristianstad. Absolute Dance 10 i bilen och så blir allt kalas.

Gick in på Grand och skakade rumpa med en och annan man. Haha. Och ja, sen blev ju allt bara skit konstigt. Som alltid i Kristianstad. Det hör till, som Emilie sa. Det slutade iallafall med en trippelsked fram tills första tåget gick hem i morse. Fint.

Var vaken 25 timmar, har nu sovit 4½.


Kommentarer
Postat av: emilie

jag älskar att jag har typ samma tröja som på fotot från sjuan. bah wopah nio år senare har hon bara lite mer ögonskugga. samma tröja/leende/hårlängd. löv it. du är så snygg. vi ses snart! igår var perfekt. bisou le fille!

2009-05-23 @ 17:00:24
Postat av: caroline

snygg outfit Peeetra!

2009-05-23 @ 17:39:31
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0