Tillfrisknad.

Wow, idag har jag inte legat sängbunden! Allting har satt sig i min näsa nu, men i övrigt är jag pigg och glad! Okej, överdriver lite men är nästan helt okej.

Därför har jag varit ute på lite äventyr idag. Inget ansträngande men var bara så himla skönt att komma ifrån lägenheten! Suttit inspärrad här sen i söndags... Man blir ganska trött, även om jag älskar mitt hem.

Men som sagt, idag har jag sysselsatt mig med annat än Änglar & Demoner och Melrose Place (säsong 3). Känns skönt. Men nu är jag helt slut! Legat i soffan en tag o käkat mackor o kollat MP. Så inte släppt det helt :)

I morgon ska jag fixa till min lägenhet, här är ganska (läs jätte) stökigt, som vanligt. Fast mer än vanligt faktiskt. Annars blir det lugnt. På fredag ska jag äntligen träffa Emilie som är hemma från Paris!! Vi ska bege oss till Kristianstad och partaja! Så på tal om det:

NÅGON SOM VILL VARA FYLLETAXI PÅ FREDAG??



Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0