terapi

Carro har varit här och vi har ventilerat våra problem och ickeproblem för varandra. Det är alltid skönt att göra, men jag är fortfarande inte klokare. Vore lättare om man inte blev klickad när man ringde.

Har käkat hos mamma o pappa, stekt fläsk med potatis och löksås. Min mage börjar göra uppror nu, som alltid efter den matätten + dagen efter. Men det är det värt.

Frank har sovit sjukt mycket idag. Nu ligger han bredvid mig och jag kan inte sluta stirra på denna vackra varelse! Han är fantastisk, min bebis.

Nu ska jag ta ett ryck och byta om innan kvällen. Först Ignaberga sen Tyringe. Blir en nyktert bilkörande Petra ikväll. Med hatt!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-23 @ 23:25:14
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0