RR

När slutade det visas bra filmer på söndagskvällar? Vad jag minns så satt jag klistrad när jag var yngre. Ofta framför fyran, och så brukade jag somna i nyhetspausen.

Idag har jag fått roa mig själv med Revolutionary Road. Roa är dock fel ord då det var en väldigt låg film. Visst gör Kate Winslet och Leonardo DiCaprio (aka Kate och Jack) ett fantastiskt jobb men filmen föll mig inte i smaken. Tråkigt men sant.

Eftersom jag plöjt igenom hur mycket serier som helst på sistone känner jag mig lite rastlös nu och vet inte vad jag ska göra. Ner och hämta tvätt om ett tag. Borde kanske fixa med min nygamla tv-hylla sålänge? Tagit hit ännu mer saker från m&p. Behöver en större lägenhet! NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0