Movienight

Vaknade upp som ur koma och höll på att bländas. Solen skiner alldeles för mycket för att man ska kunna ta en eftermiddagslur på soffan under ett duntäcke. Shit alltså, hela jag kokar! Men nu känner jag igen mig själv, Petra som sover mycket. Fint.

Ska strax hem till m&p för middag (dom älskar att ha mig och Henrik där på helgerna, därför är jag där mycket) och sedan ska Carro och jag se Änglar & Demoner. Hoppas den är bra och att jag inte stör mig på för mycket. Tydligen är hela Vatikanstaten animerad på filmen för det är förbjudet att filma i Vatikanen. Hmm... Henrik sa den va kass och vi brukar ha ganska så samma åsikt.

Förutom att han inte gillar Låt den rätte komma in (boken) men älskar Män som hatar kvinnor.

Och han gillar inte Eternal sunshine of the spotless mind.

Eller Garden State.

Men, vi är ganska lika ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0