BLÄÄÄÄ!

Fan fan fan fan fan! Har sovit jätte dåligt inatt av halsont, täppt näsa, hosta och feber. Kunde knappt resa mig upp när klockan ringde så det fick bli ett samtal till Linda och eftersom hon knappt kunde förstå min röst sa hon åt mig att stanna hemma. Så nu sitter jag här men spränghuvudvärk och miniögon för jag har bölat som en gris till Grey's Anatomy. Skrek rakt ut vid ett tillfälle med, sen fortsatte tjuten ett bra tag. Älskar när man blir så berörd.

Får vara hemma i morgon med :( det här suger verkligen. Hatar att sitta hemma och inte kunna göra någonting och bara se slantarna försvinna. Men har varit sjuk för mycket på sistone så måste verkligen stanna hemma och vila upp mig nu! Bli kvitt detta skitet.

Så nu stänger jag datorn och ägnar mig åt Änglar & demoner. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0