and the winner is... ÅÅHH NEEEJ...

Känner att jag har varit helt borta från omvärlden ett tag nu, men det har varit rätt skönt. Jag har varit ledig måndag och tisdag (rättare sagt arbetslös) så då chillade jag mest, hjälpte mamma med lite saker, promenerade med Euro och tittade på serier. Jag har tusen saker jag önskar jag hunnit med men det får bli nån annan gång.

Har precis sett finalen av ANTM cycle 12 och självklart vann som vanligt inte min favorit. Fattar inte, det slår ALDRIG fel!

Är väldigt partysugen men måste ta det lugnt på lördag eftersom jag ska gå Tjejmilen på söndag! Men imorron, hörrni. Festa då?

Kommentarer
Postat av: caroline

BANKEN!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-14 @ 21:23:23
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0