you are my sunshine my only sunshine

Jag blir så ARG på Malou när hon inte kan hålla käften utan avbryter sina gäster HELA tiden! SLUTA!! Låt dom prata om det dom är där att prata om! Är det ingen annan som stör sig på det här?

Igår fick vi placeringar på dansen och fast än vissa bölar så är jag glad att jag står längst fram. Och det är väl något man ska vara glad för? Melina kan ju låtsas men som tränare vill man ha dom bästa längst fram.

Fast vi är bra allihopa. Några undantag.

Sol idag med och mindre blåst! Ska bli skönt o komma ut! Vill röra på mig! Fast är riktigt trött men det är jag ju alltid eftersom jag lider av Kronisk Trötthet. Sant faktiskt. Jag har diagnostiserat mig själv.

Kommentarer
Postat av: Nevena

Haha! JAG håller med! Malou är sämst.

2009-03-18 @ 20:50:16
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0