wouldn't you like to have fun, fun, fun?

Trots att jag har ont i hela kroppen och egentligen knappt kan stå på benen så har jag dansat två pass idag. Jag kutade även lite på parkeringen men det slutade med att jag hoppade rakt i en vattenpöl så det var mindre roligt.

Jag tror inte att jag och mina vänner är vid sina sinnes fulla bruk men det gör faktiskt ingenting för jag uppfattas hellre som störd och har kul med mina vänner än att vara LAME som vissa andra. Inga namn nämna men NI VET.

Jag har extrem craving efter popcorn men jag vägrar ge mig ut i regnet igen så istället får det bli nåt annat. Morötter o dipp kanske. Eller knäckemackor kanske. Eller så går man helt enkelt o lägger sig men var är det roliga i det?

Min pappa tror att om jag springer tre gånger i veckan klarar jag av Tjejmilen den 17 maj. Eftersom jag knappt kan gå efter min kilometer igår tror jag inte det är någon bra idé men man kan ju testa. Är jag verkligen en sån som ska ut o springa frivilligt? Tydligen. Konditionen måste UPP! Fläsket måste BORT!

Känner mig motiverad just nu så man kanske skulle passa på? Nä, SATC istället. Gonatt!


Maja i sin Rum Tum Tugger-dräkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0