Post-op

Jag har sovit väldigt dåligt inatt. Dels för att Frank inte har varit hos mig och även för att jag legat och varit orolig för honom. Han fick sova inne i badrummet på "kissvänligt" golv. Min lille fis. Han vacklade runt när jag gick och lade mig igår men nu verkar han ganska återställd. Fast jag hoppas han piggnar till ännu mer för just nu är han VÄLDIGT slö. Men han har lekt lite och ätit och till och med gått på lådan. Så det verkar bra såhär post-op.

Hoppas jag får sluta tidigare idag med så jag kan titta till honom innan dansen ikväll. Vill inte lämna honom över tio timmar första dagen efter familjelyckans slut. BEBIS.

Även om det är jobbigt när han är för busig så är det ändå FRANK, så hoppas han blir busigare sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0