Söndagsrutiner. Var är pizzan då?!

Jamen nu är jag vaken iallafall.

Har dansat, ätit lunch hos m&p, sovit, fikat, åkt hem, sovit och nu - vaknat. Ska snart iväg och dansa IGEN och sedan funderar jag på att köpa med mig en pizza hem. Alternativt chips och godis men jag är mest sugen på pizza. Får se!

Min huvudvärk håller på att ge med sig men vi får se hur bra det går att kötta på dansen. Antagligen inte bra alls. Men jag ska dit för jag känner mig så himla efter nu!

Ps. Nån som vill vara kattvakt under påskhelgen? (10-13 april). Innebär: bo i min lägenhet, gosa med Frank och ge djuren mat. Fast Pesetas kanske får åka till mormor o morfar. Min mamma o pappa alltså :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hade gärna varit kattvakt om jag inte hade varit livrädd för killen :)

2009-03-15 @ 23:23:11
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0