RUN Forrest, RUN!

När jag vaknade i morse bestämde jag mig för att gå ut och springa! Drog på mig träningskläder på några minuter och gick ut direkt, för att inte tappa suget. Tog vänster ner på Österåsgatan och sprang som aldrig förr. Tilläggas bör att jag inte sprungit sedan vi blev tvingade på idrotten i nian. Då klarade jag 3 km. Idag tog det stopp när Österåsgatan slutade. Cirka 1 km från min lägenhet (enligt Eniro iallafall). Visst att jag inte sprungit på fem år, men det här är ju löjligt. Forsatte med att powerwalka istället och var hemma efter 45 minuter. Känner mig duktig trots att det inte gick så bra. Nästa gång ska jag satsa på att springa lite längre, och sen lite längre, och sen till slut klara hela rundan.

Nu blir det hem till m&p för grillat! Är hungrig som ett djur eftersom jag gick upp sent och inte velat spoila min aptit med frukost för att kunna kränga så mycket som möjligt sen. Låter inte så hälsosamt men.

Klockan tre blir det dans och flytt och ikväll ska jag hem till Carro för lite nyktert partaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0