my brother and i

Idag ska Henrik och jag ha en syskondag. Eller egentligen ska vi bara åka till tippen och slänga skit men man kan ju låtsas.

I eftermiddag blir det dans men innan dess funderar jag på att gå ut och gå. Måste träna upp mig inför Tjejmilen så man borde väl börja röra på sig snart...

Ska nog ta mig in till stan och köpa en ram oxå. Har hur många fantastiska foto som helst från Spanien som jag vill ha upp på min vägg, men har ingen ram till det. Så tänkte köpa en sån där gigantisk och göra ett collage :)

   

Några -klickbara- bilder från åren i Santiago de la Ribera.


Kommentarer
Postat av: mulin

haha, älskar första stycket du skrev. haha! åh. tror det blir fint.



och så älskar jag speciellt den andra bilden. tyckte om den!

2009-03-14 @ 12:30:34
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0