Mesproppen Petra

Det blev en kort arbetsdag idag oxå vilket suger för min ekonomis skull men är himla skönt för kroppen! Snart ska jag iväg och dansa, något jag inte är ett dugg sugen på men jag vet att det kommer när jag väl kommer in i danssalen.

Gjorde en så himla töntig sak igår! Och då menar jag inte att jag var på Tupperwareparty utan något ännu töntigare! Den som kan lista ut detta är ett geni.

Tiden går så jäkla fort och om två månader har vi dansshow! Shit pommes lixom! Detta innebär även att jag ska sluta äta för att komma i vissa kläder. Ah jippie! Synd att jag precis tryckt i mig tacos då. Jaja, börjar sen.

Nu måste jag gå och kamma mig för Frank har varit "snäll" och tvättat mitt hår så det står på alla håll och kanter. Och är fuktigt av kattsaliv. Men jag älskar min Frank så det gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0