Like or dislike, that is the question

Saker jag INTE gillar

- När det inte finns någon krok på offentliga toaletter till handväska o jacka
- Folk som inte tvättar händerna efter toalettbesök
- Att prova jeans
- Svenska humorprogram
- Att ta på sig handkräm och sedan ett par vantar



Saker jag GILLAR!

- Att cykla ner för backen i hembygdsparken, på väg hem från jobbet
- När Frank räcker ut tungan utan anledning
- Skvallertidningar
- När Ågren säger "Idag Petra, idag har vi VERKLIGEN varit duktiga!"



That's all for now folks! Good night!


Kommentarer
Postat av: Johanna

I love your blogg :D kan bara hålla med dej om allt i "saker jag inte gillar listan" :p

hoppas du har de bra :)

/kusinvitamin :p

2009-03-07 @ 23:07:14
Postat av: Petra

Åh vad kul att höra! Hihi. Med mig är det bra förutom förkylning o sånt men det överlever man! Allt bra med dig med?

2009-03-08 @ 10:12:13
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/
Postat av: Johanna

okej, jorå med mig är de väll bra nu iaf, de har varit mkt i skolan och har varit sjuk men nu börjar de väll gå mot de bättre ;)

2009-03-26 @ 09:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0