Jag och Frankenstein

Alltså, hur mycket jag än kan hata Frank ibland så jämnar det alltid ut sig med hur mycket jag älskar honom. Igår till exempel, när jag vaknade och öppnade ögonen så låg den lille filuren bredvid mig med tungan ute och sov så sött :) och nu, nu ligger han på mattan o tvättar sig.

Dock har jag ett ganska djupt sår i handen, eller snarare på tummen, precis vid vecket mellan tummen och pekfingret. Det gör så saaaatans ont! Hela tiden! Särskilt på jobbet då man har brev o reklam o grejor i den handen som gärna snittar en lite... Så när Frank orsakar sådant med sina vassa klor (som jag precis skulle klippa när det hände!) så gillar jag honom inte.

Men här är en bild på oss iallafall:


Kommentarer
Postat av: plän

hihii så söta!

2009-03-12 @ 21:47:39
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0