if i could fly away i think i'd stay anyway

Igår kändes det som att jag hade världens bästa liv.

Jag började min dag med min motionsrunda, sedan slappade jag lite innan jag åkte hem till min familj. Fick fantastiskt god mat och åkte sedan till danslokalen. Dansade i två timmar, sedan började vi flytta grejor mellan gamla och nya salen. Känns skönt att äntligen ha det gjort!

Kom hem efter sju och donade innan det skulle bli middag med brudarna. Världens bästa sällskap och tillsammans tittade vi på vår version av Cats och andra dansföreställningar. SÅ FINT! Jag är stolt över mig själv och över oss.

Idag blir det dans och familj och vänner igen, CAN LIFE BE BETTER THAN THIS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0