Huvudet i sanden

Hallå alla kobojsare!

Igår var jag väldigt bissy, därav inget inlägg. Började dagen med att gå upp klockan åtta (!!!), alltså tidigare än jag gör när jag jobbar. Duschade, gjorde en smoothie och slappade. Strax innan tio hämtade mamma upp mig och så åkte vi i sin tur och hämtade upp Henrik. IKEA stod på planeringen.

Inhandlade en hel del fina saker, dock var skålarna (som gick sönder förra helgen) slut i lila och jag höll på att börja gråta. Seriöst, jag älskar dom skålarna. Men köpte i en annan färg. Nu har jag dessutom ännu ett "soff"bord, en cd-pelare och ett sängbord. Och såklart lite småplock.

När jag kom hem satte jag igång med att skruva ihop allt och jag måste bara konstatera att IKEA's "förborrade" hål bara blir sämre och sämre. Går fan inte att skruva i något utan skruvdragare. I så fall får man blåsor i händerna. Ni kan gissa om jag har ont.

Sen kom Izza och hämtade mig och så åkte vi och hyrde Sjätte Sinnet. Den är så himla bra! Men jag kom ihåg hela filmen fast det var längesen jag såg den så var inte jätte kul. Men bra är den ju iallafall :) Kom hem ganska sent så gick o la mig direkt.

Idag har jag tränat kidsen, handlat och nu slappar jag. På dagens agenda står tvättning, städa till Pesetas och äta med la familia. Ganska gemytlig söndag. Och så ska jag ju dansa ikväll. Eller rättade sagt titta på för jag snorar som en snorig snorare.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: mulin

när jag skulle skruva ihop mitt och peters köksbord fick jag blåsor i händerna. jag skruvade konstant i två timmar så du kan tänka dig!

2009-03-08 @ 19:35:33
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0