Howdy!

Carrie har precis gjort slut med Mr. Big för första gången.

Jag fyller i formulär om att vara funktionär på Hultsfred. Kan inte fatta att dom bokat både The Killers och Franz Ferdinand! Nu kan jag ju nästan inte missa det...

Men. Jag är snål och vill inte pröjsa.

Min dator har varit paj igen. I morse gick det inte att logga in. Ringde Henrik i smått panik, han sa att jag skulle komma över med den efter jobbet. Sagt och gjort. Tur jag har en sådan snillebror, fast än det enda som behövdes var en systemåterställning. Nu funkar allt som det ska!

Blev ingen dans för mig idag heller. Höll på med datorn hos Henrik efter jobbet, tittade på 24 och hade ont i halsen. Får verkligen INTE bli sjuk nu, har heltidsjobb 3 veckor framåt. Så prioriterar bort dansen ett tag nu.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Maja

syyynd

för vi har bara 4 ggr kvar tror jag

2009-03-03 @ 23:50:32
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: mulin

teresa ska försöka fixa så vi jobbar ihop! ska prata med henne mer i dag :* hur känner du inför peace and love förresten?

2009-03-04 @ 09:44:49
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0