ELECTRIC POWER

Efter två timmar med dansbrudarna och lite pepp är jag nu redo för en festkväll! Fast än jag inte fick ladda upp i badhuset med dom andra så är jag GO GO GO! Men åh vad klen jag är egentligen. Jag skulle ju inte ut. Skulle ligga och löka. Men hänger hellre med mina babes!

Har storstädat lägenheten med för det finns knappt något värre än att vara bakis och behöva städa. Och eftersom det för en gångs skull inte är JAG som har förfest kommer här vara kliniskt rent när jag kommer hem inatt med! Tjoho!

Är nyduschad och har precis smetat på nagellack. Svart. För det passar till allt. Tror det blir en rosa/svart kreation ur mammas garderob och min fabulösa hatt. Någon mer än jag som bli handikappad av nagellack? Vill inte röra mig på flera timmar egentligen. Men snart måste kläder på!

SES I DIMMAN!


Ovan: Helt vanlig fest Hässleholm-style. Tema: Pimps & Hoes. År: 2005. (Datumet på bilden är fel.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0