Dagen efter

Men vad töntig jag var inatt då. Flams och trams och hittepå. Sånt man skäms för i efterhand.

Jäkligt roligt hade vi igår iallafall! Men som sagt så gick en hel del sönder så jag tror det var sista gången jag hade fest för fler än mina närmsta vänner. Fast det har jag ju sagt innan med så...

Tränade kidsen idag och det gick bra! Alla var där och halkade runt på nya fina parkettgolvet och min baksmälla var som borta! Love them.

Åkte hem till Henrik efteråt. Har legat där i nästan tre timmar och inte gjort någonting, så himla skönt! Spelat lite tv-spel och käkat knäckemackor. Orkade inte åka hem till röran och allt som måste göras.

Men nu är jag här och ska snart torka golvet. FY FAN vad äckligt här är. Går med skor inne, det säger väl något.

Ikväll ska vi fira mamma som fyller år! GRATTIS TILL HENNE <3


Kommentarer
Postat av: Nevena

Min mutti fyller också år idag!

2009-03-01 @ 19:43:30
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0