bla bla bla bla, du fattar ingenting

Frank är sig själv igen och har lekt i nästan fem timmar. Det var skönt att komma hem till en pigg kille! I morse var han väldigt seg så jag var lite orolig över att han tappat sin personlighet men inte då :) nog bara lite bedövning som va kvar. Han verkar inte känna av såret heller men jag vågar inte riktigt ta i honom, man vet ju aldrig. Han älskar mig fortfarande iallafall! Och inatt kan vi sova tätt tätt tillsammans igen, så mysigt!

Det här har blivit en kattblogg märker jag men så får det vara, för jag skriver om mig och mitt liv och han är min familj och bästa vän så that's it. Gillar ni inte det kan ni dra. Jag skriver för att skriva av mig, inget annat. Vill ni ha mer får ni läsa "proffsbloggarna".

Ikväll har jag iallafall hunnit med Gossip Girl, SATC och 27 dresses. Den sista mest för att Katherine Heigl är så jävla vacker och för att jag inte orkar gråta mer till Grey's.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mulin

meh, jag gillar ju din blogg hur den än är :*

2009-04-01 @ 07:33:42
URL: http://gbgregn.blogspot.com
Postat av: Elin

vilken bra ide... får se vad d blir. tack för tipset.

2009-04-01 @ 09:20:45
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Plän

jag vet är ju fattig :( ja du får ha dem pengarna sen, om typ 14 dagar när jag får pengar. ja hade vatt gött att resa med en vän så man kan dricka pina colada hela dan på stranden och sen hela kvällen me :D får se om det blir i år dock. beroende på hur min jobb situation ser ut.

2009-04-02 @ 15:17:32
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0