Typiskt Björksäter

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker iallafall inte att Right Round och Rap das armas är så jävla bra så att man vill dansa till dom tre gånger på en kväll. Björket alltså.

Men Timo spelade till slut min låt, Electric.
"Electric med Leila K som vanligt!"
"Som vanligt? Ja nu känner jag igen dig!"

Jag önskar alltid den. Och jag älskar den.

När klockan var tio i två trodde jag att det var tio minuter kvar, men tydligen så var det EN TIMME och tio minuter kvar. Såg inte så bra på min klocka där i mörkret. Men halv tre hade både jag och Carro fått nog + att jag knappt kunde stå upp längre. Gick hem barfota, tro det eller ej. Tur man bor nära!

Lätt huvudvärk idag, annars mår jag bra. Ska hem till Floragatan klockan tre, sen stannar jag väl där ett tag och chillar i - trumvirvel - solen! Men först ska jag se när Brooke drunknar i poolen i Melrose Place. Tjarå!

Kommentarer
Postat av: caroline

haha vilken Björketkväll.

2009-06-14 @ 14:07:27
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0