Tisdag.

Idag var det ju verkligen som att man hoppat i havet efter turen på jobbet. ALLT var genomblött av svett. Bh, trosor, shorts, t-shirt, ja hela kittet. Hade bara ny topp och tröja med mig men imorn blir det definitivt heltorrt ombyte. Tur vi har en dusch på jobbet med! Inte så fräsht att gå runt i svett hela dagen.

Vi har fått både regn och åska ikväll med, välbehövligt men det är fortfarande äckligt ute.

Min granne kom nyss och ringde på och frågade efter sockerbitar. Eftersom jag bara har strösocker fick hon ta med sin kopp med te hit så hon kunde ösa i. Sött :)

Det här inlägget skriver jag egentligen bara för att förhindra mig från att skriva en massa annat. Allt går toppen medan jag jobbar, då är tankarna ockuperade, men annars går det utför. Fuck fuck fuck.

Kommentarer
Postat av: M

Hade så gärna velat träffa dig när du var i Örebro. Åh. Då kunde vi ha pratat om allt som ockuperar dig just nu.

2009-07-03 @ 21:08:48
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0