LÖRDAG 27/6 - HÄSSLEHOLM

Som ni redan vet bestämde Stockholmarna sig för att komma hit och partaja loss ännu en kväll men...

Ja, dom velade ju på ganska bra så en efter en hoppade dom av och tiden gick och sista tåget avgick... MEN! Fem envisa satte sig i en taxi och pröjsade 1700 spänn för att ta sig hit! Kalla det vad ni vill, jag kallar det sinnessjukt. Dessutom hann dom bara vara på Björket en dryg timme innan stängning - vilket o andra sidan inte hindrade dom från att bjuda både på shots och öl, hurra!

Det gick vilt till iallafall. Men vi kanske ska börja från början? Maja pallrade sig hit med några klasskompisar runt nio och vi började korka upp. Eftersom sugbjörket bara hade gratis inträde till halv tolv fick vi gå dit extremt tidigt men ingenting kunde stoppa oss iallafall. "Efterfest hos mig" var ordet som spreds och jag vill helst bli av med ångesten över vem och vilka jag bjöd och över huvud taget pratade med under kvällen.







Hur som, efterfest blev det, i riktig efterfest-anda. Slött och segt med andra ord. En och en droppade tjejerna av och till slut var det jag och de fem musketörerna kvar. Tre av dom bestämde sig för att gå in till stan och köpa käk, men när vi andra vaknade upp klockan nio igår hade de ännu inte kommit tillbaka, utan tagit morgontåget (som gick tre timmar senare) till Helsingborg. Någon blev sur av någon anledning och ja, så kan det gå. När Simon och Martin oxå tagit tåget gick jag och la mig och sov till 15:00 igår. FINT!

Bilder: JB.

Kommentarer
Postat av: M

Du är ju alldeles bedårande och det är jätteroligt att läsa om din helg :*

2009-06-29 @ 21:18:32
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0