Hola amigos

Idag har jag spenderat några timmar med min mor, väldigt otippat och fantastiskt. Först åkte vi till Röda korsets second hand och fyndade. Jag köpte ett twistband så när värmen kommer ska Emma och jag twista loss! Om vi är smidiga som förr återstår att se... Sedan hittade jag två tröjor på Kapp Ahl (!!!) som jag bara var tvungen att ha :) åt sedan på Grafitti innan vi åkte till Maxi och storhandlade. Tack för skatteåterbäring!

I morgon är jag "ledig" och då ska jag städa min lägenhet. Skämdes idag när mamma var här. Det är värre än någonsin. Sedan ska jag träffa Carro och planera Örebro! Yeeeeay!


My very first day in Pennybridge.

Kommentarer
Postat av: Mulin

<3 <3 <3 <3 !

2009-06-10 @ 22:58:50
Postat av: elin

åh tack!:) fy vad kul med twist, jag blev sugen! haha

2009-06-11 @ 00:15:22
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0