Here we go

Hur gammal är du om fem år? 26.
Vem var den sista du träffade? Sandra på jobbet.
Hur lång är du? 1,70 m.
Vilken var den senaste filmen du såg? Ps. I Love You.
Vem ringde du senast? Izza.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej. Ska nog sova snart. Det är aldrig fel." Till mamma. Kl 18.
Vad är dagens planer? Sova.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på. Smidigt med sms men ska man konversera blir det telefon. Hatar folk som skickar sms efter sms med följdfrågor hela tiden. Ring istället!
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo.
När såg du senast din mamma? I söndags när jag var där och åt middag.
Vilken ögonfärg har du? Brun.
När vaknade du idag? 07:43, två minuter innan klockan ringde =/
Har du någon gång hittat en katt? Ja min lille Frankefis är en hittekatt!
Vilken är din favoritplats? Hemma, i soffan. I världen, Santiago de la Ribera.
Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Absolut ingen aning. Onödigt att ens spekulera.
Vad skrämde dig som barn? Musiken till Lejonkungen
Vem fick dig att skratta senast? Antagligen Frank.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Inte egentligen.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? Sorry killar, tjejer sover inte nakna!
Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
Hur många landskap har du bott i? Två. Skåne och Närke. Eller?
Har du någon gång spytt på fyllan? Hehehehehehe... Aldrig.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
Är du social? När jag är bekväm är jag.
Vilken är din favoritglass? Päronsplitt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara det mesta.
Tycker du om kinamat? Nej. Älskar.
Tycker du om kaffe? Nej. Hatar.
Vad dricker du till frukost? Mjölk, juice eller smoothie.
Sover du på någon särskild sida? Skiftar mellan höger/mage och vänster/mage.
Kan du spela poker? Absolut inte.
Tycker du om att mysa? Ja.
Är du en beroendemänniska? En vad för nåt?
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope, men många som fyller år runt samma tid.
Vill du ha barn? Ja!
Kan du några andra språk än svenska? Jepp.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
Föredrar du havet eller en pool? Pool, pool, pool.
Vad spenderar du helst pengar på? Mat.
Äger du dyra smycken? Verkligen inte!
Har du någon gång testat narkotika? Never.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ägg.
Vem är den roligaste människan du känner? Mina vänner.
Välj ett ärr på din kropp? Har ett i ögonbrynet jag fick när jag på min två-årsdag snubblade med ett glas i handen. Hoppsan! Tur man inte blev blind.
Vad har du för ringsignal? Modest Mouse - The View
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog nån stans.
Flirtar du mycket? Nej, jag är riktigt dålig på det där.
Vart togs din profilbild för din blogg? Öh. Vet ej.
Kan du byta olja på bilen? Kanske.
Har du fått fortkörningsböter? Mirakulöst nog, nej.
Vilken var den senaste bok du läste? Mig äger ingen - Åsa Linderborg.
Läser du dagstidningen? Alltid på jobbet.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, har slutat med det.
Dansar du i bilen? Har mitt eget lilla discotek i postbilen.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tiden jag jobbat idag.
När var du i kyrkan senast? Var nog när mitt kusinbarn Elin döptes. Nä, kan det vara så längesen?!
Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0