Helgplaner

På fredag blir det födelsedagsfirande för Plän som blir 21 idag, grattis igen! Temat är black and white och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Gissar att det är för att jag inte är ett dugg sugen på svartvita kläder nu när sommaren äntligen är här!

På lördag visar prognosen strålande sol och jag vill inte förlora en sekund av en ledig dag i sol så min tanke är nu: ska man ta morgontåget hem från Helsingborg på lördag morgon, käka stationsfrukost för att sedan dra hem till m&p och ta ett morgondopp i poolen innan man lägger sig och steker hela dagen? Eller är det här fullkomligt orealistiskt?


Party like a rock star.

Kommentarer
Postat av: plän

Annars har vi ju fina stränder och hav i hbg. :D

2009-06-25 @ 10:02:20
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: plän

men att ligga på stranden är ju lite göttigare än ligga hemma i trädgården. eller just det det är du som hatar att sola! haha.. glömde.. men om man ska badaså håller jag med att pool är bättre... havet är ju iskallt! Men tycker ändå ni ska stanna hela natten =)är ju nog inte så att du kommer hoppa i poolen kl 6 på morronen ialf..

2009-06-25 @ 16:13:19
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0