Hej mina fisefisar!

Jag är dödstrött men måste packa NU. Varit uppe sen åtta, tvättat och bränt plattor (eller skivor kanske man säger) innan jobbet elva. Sedan har jag kört Pesetas till mor och far, hämtat en luftmadrass hos Henrik, handlat lite nödvändigheter i matväg och till slut hamnat i soffan med varma mackor.

Egentligen vill jag gå och lägga mig men jag har tusen saker att göra, känns det som. Måste packa, diska och städa. Bädda rent med eftersom jag tvättade både lakan och sängkläder i morse. Shit vad jag är effektiv ibland!

Får se om vi hörs imorn annars blir det nog inte förrän på måndag! Nås på mobilen hela helgen. Ha en fin midsommar madames et monsieurs. Typ. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0